Geléråttor och grönsakssoppa

Dessa två saker skulle kunna representera mina ben resp. mitt huvud just nu.

Holy sh** vad jag är trött. Precis hemkommen från barbacka-hoppning (= hoppning utan sadel, för den icke- hästkunniga^^) med Ricki, och snacka om att känna sig som en klick smör på en het potatis! Jag hade ju då förväntat mig min dödsdag och hade inga vidare planer på att hoppa, men hon skötte sig alldeles strålande bra! Om man tar in att hon aldrig blivit riden barbacka förr och inte har mycket till hoppteknik så tycker jag det är ett under att vi överhuvudtaget lever, men det gör vi ju då som ni kanske märker, och jag är riktigt nöjd. :D  Jag menar, inte för att det var någon Malin Baryard-stil på det hela, men som Louise sa; Det är faktiskt ingen modevisning. ^^

I övrigt har dagen varit mycket bra, om man bortser från företagsekonomi med hemsk lärare och div. onyttiga fysiska&psykiska infall jag fått under dagen. I morgon är det fredag, härliga fredag! Sämre blir det inte av att vi är lediga från två lektioner och därmed slutar tidigare. Kvällen vet jag inte riktigt vad jag gör av än, har inte bestämt mig om hur det blir...^^  

Nä, nu ska jag sluta snacka blaj och gå och äta lite tror jag för att sedan sussa sött, tidig morgon framför mig... :/

À bientôt!

Kommentarer
Postat av: Yowhanna

Vad kul att det gick bra! :D Fredag betyder en dag närmare att träffa Mikaela! (: Jag saknar dig sjukt mkt! <3

2008-10-02 @ 21:17:09
URL: http://yowhanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0