Fredag, underbara fredag.

Sitter i skolan och skriver lite snabbt, kom tidigare än planerat och då måste man ju fördriva tiden lite. ;)

Franskprov om 10 minuter, det känns... nervöst. x) Okej, det brukar faktiskt gå bra men jag känner mig lite sådär halvt osäker på en grej. Nåja, det går som det gå och det blir som det blir. Hel enkelt. :)

Resten av dagen blir toppen, vi slutar 11.20 i stället för 15.30 så jag ska tjinga in till stan med Cissi. Äta lunch, snacka och fixa lite grejer som behöver fixas. På kvällen väntar middag i stan med mamma (vi är ensamma hemma hela helgen) och sen blir det nog bara lite allmänt slapp där hemma. Med tanke på att jag gick upp 06.20 (vråltidigt för mig, så klaga inte ;P), har en überstressig vecka bakom mig och kommer att hålla igång ungefär hela dagen & helgen så tror jag det blir skönt & behövligt :)

Nä franskan kallar!

Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Yowhanna

LYCKA TILL GULLUNGE! (: <3

2008-10-10 @ 08:09:13
URL: http://yowhanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0