Felicity

"The happiness in your life
depends on the quality of your thoughts".


Ett av mina absoluta favoritcitat, och det är faktiskt både tänkvärt(är det ett ord? xD)  och sant. 

Sitter och lyssnar på lite gladmusik (Abba och The Kooks), njuter av att ha huset för mig själv och några förhoppningvis roliga dagar framför mig. Screw franskprov, företagsekonomi och historieuppsats, jag tänker vara glad ändå! I alla fall känns det så nu, och man kan ju alltid hoppas på en fortsättning :)

Kvällens stalltur blev lyckad och Mini är ju bara så mysig..:) Cliffen är fortfarande inte helt okej i sitt ben, men hoppas få reda på mer snart...<3

Nej, nu tror jag jag ska krypa ner i sängen och fortsätta lyssna på musik samt läsa lite i min svenskbok.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Gus

Exactly, screw all that :P

2008-10-08 @ 23:21:58
Postat av: Yowhanna

Godnatt! :D

2008-10-09 @ 16:29:17
URL: http://yowhanna.webblogg.se/
Postat av: Cissi

Asså det är så sant...du ska få läsa en bok som precis verkligen allt sånt ;)

2008-10-09 @ 17:06:38
URL: http://breakingthedawn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0