Det snurrar i min skalle.

Ush, nu är jag bara sådär extremt trött och jag får inte ordning på nånting. Det finns en massa saker jag skulle vilja göra men som jag inte har ork till och det är så oerhört störigt. Jag vill ut och träffa folk, men jag orkar helt enkelt inte! Jag vill göra nått mer med den här kvällen, men jag orkar inte! Jag hatar hatar hatar att vilja men inte orka.

Argh, nu är jag bara så trött på mig själv så jag vet varken ut eller in. Ska dock bespara er nonsensprat om den saken, för jag vet att det bara kommer blir en massa känslomässigt blaj som ingen egentligen förstår sig på. Näh, om jag känner mig själv rätt så vore det bästa att bara koppla bort från omvärlden och sluta tänka. 

Ge mig en morgondag.

Förlåt.

Kommentarer
Postat av: Yowhanna

Nej, nej, nej. Inga förlåt! :D Man får lov att vara sådär trött på sig själv ibland! <3

2008-10-03 @ 22:48:49
URL: http://yowhanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0