There is something special about this time of year...

Ja, det är det verkligen! Men nu har jag nästan börjat tänka på hur trist det kommer att bli när allt är över. Julmaten uppäten, klapparna bortgivna och öppnade, julgranen utkastad och julpyntet bortstädat. Vad händer då? Men nej, riktigt så tänker jag faktiskt inte, inte egentligen. Det är bara för cyniskt och pessimistiskt för att vara mig. Nu ska det njutas i fulla drag av stunden i stället, det passar mig mycket bättre! Med närmare eftertanke tror jag att jag ska låta kvällen gå åt att slå in julklappar, skriva rim och bara mysa runt lite. Knapra på en pepparkaka eller två kanske; gårdagens offense mot dessa små figurer har tynat bort rejält under natten. Det gick fort! 

Kommentarer
Postat av: Yowhanna

Och sen tycker jag att du kan lägga till en fika med Johanna mitt i alltihopa :) <3

2008-12-25 @ 15:08:23
URL: http://yowhanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0