Somedays.

Nu sitter jag här igen. Och lyssnar på hur det ihållande regnet spolar bort all den fina snön vi fick under gårdagen. Ja, ni läste rätt. Vi fick snö. I Malmö. Igen. Det är ovanliga grejer ska jag säga, oftast brukar vi inte få nån snö på hela året och nu har vi fått det två gånger inom loppet av två veckor. Inte mig emot dock, jag älskar det! Men den kan gärna få stanna lite längre än vad den redan gör...

Precis hemkommen från dagens prövningar, och nu är jag hyfsat slutkörd. Joggade en lång (för att vara mig) runda i morse, sen var det cykling till skolan där det var hålligång 9-15, massa plugg efter det och så bar det av till stallet för ridning av pälskling & hoppning favorit-PC. Yes, du läste rätt igen, jag är totalt förälskad i den pållen numera. Han är kul :)   

I skolan fick vi gymnasie-katalogerna (bättre sent än aldrig, right?) och jag måste erkänna att dragningskrafterna till detta underverk har varit lite väl starka i bland. Men nu tror jag nog att jag har tittat på alla inklusive mig själv ett par 10 gånger, så nu får det räcka. För den här timmen. ;P Har ofta frågat mig vad det egentligen är som är så himla intressant, men jag har  inte lyckats komma fram till nått vettigt svar. Det bara är så, helt enkelt. :)

Nähä, nu tror jag att jag ska ta och plumsa i säng, det är ju trots allt en dag i morgon också. Ovanligt nog.
Gonatt!

Kommentarer
Postat av: tove

Såg dig på ditt klassfoto, blev ju riktigt bra :D

& PC , jaa alla har vell olika smak ^^,

Själv har jag gått o blivit förälskad i Emilio, iaf dressyren :) Nu fick du precis ett hel onödig kommentar, men hoppas du står ut ;)

2008-12-05 @ 19:15:24
Postat av: Fanny

Gud vad duktigt du är Mikaela! Nu behöver jag din energi.. Hur ofta springer du? Och hur länge/hur långt?

Kramar!

2008-12-05 @ 23:42:12
URL: http://fannyzellman.blogg.se/
Postat av: Mikaela :)

Fanny; Det är du som är duktig, så försök inte...:P

Men jaja, vi får väl vara duktiga tillsammans helt enkelt! Försöker springa 2 ggr i veckan, men det blir inte alltid så. Särskilt långt är det inte heller, 4-5 km per gång kanske. Beror på väder, vind & humör också ju... Men jag försöker i alla fall! :)



Tove; Inga kommentarer är onödiga! :D

2008-12-09 @ 10:24:53
Postat av: Fanny

Du är ju skitduktig ju! :D

2008-12-09 @ 18:45:58
URL: http://fannyzellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0